Bakis!

Idag mår jag inte lika bra som igår. ^^ Vi var på ingestrand och grillade, badade och söp. :) Gött som fan var det i vattnet också! jag ville typ aldrig gå upp ur vattnet men jag fick ju göra det tillslut eftersom jag inte ville bada själv. ^^ Efter vi hade vart på ingestrand några timmar drog vi till David och ninnis lägenhet och söp lite där och jag var ju kack och skulle dricka absint... det var ganska starkt och jävligt äckligt! Så jag trodde jag skulle spy. haha men det gjorde jag inte duktig som jag är. Sen åkte vi hem rätt tidigt tror jag? Minns inte att jag kom hem men såg nyss att min grogg står på byrån i hallen. :P Inte så sugen just nu!

Måste åka och köpa mer hb också eftersom jag drack upp det igår och ikväll är det ju personalfest och då får man ju inte vara nykter. :D

Sputnik ska få mat idag också. miiiiih! Han är så söt. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0