OMG

haha kan inte skriva om sånt här men fan vad kul! hahahaha!

Är kissnödig. :D Men det går nog i 2 minuter till så jag hinner fylleblogga lite. :D Måste typ sudda varannan sekund för jag skriver ju bara fel hela tiden! Jag kan ju inte ha stavfel i min fina blogg! tihi. I love jägermeister <3 David får läsa min blogg innan det kommer ut för allmänheten och han är stolt för det! Det måste verkligen vara en ära! Min blogg som är så cool. Men nu måste jag supe mer så jag blir ännu fullare och har roligare än nånsin. :D tihi. Vet knappt vad jag skriver nu men jag ska nog sluta skriva innan jag skriver nåt dåligt som inte borde visas här tihi.

hejsvejs

Kommentarer
Postat av: emma

jag trodde de va måndag :P ditt sepe :P

2010-07-27 @ 00:03:07
URL: http://takbox.blogg.se/
Postat av: Marri

det är det. :D Men om man är ledig i 2 dagar efter så räknas det som helg i min värld. ^^ tihi

2010-07-27 @ 03:52:27
URL: http://snoppmarri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0