buskisen

Jag är så kär i busksnoken som vi har på zoo. :O jag frågade ju om jag fick ta ut den och sånt och det fick jag ju på egen risk eftersom han är lite giftig så det gjorde jag idag. :) Han är så söt! Ville ta med honom hem. ^^ han bet mej inte iaf som jag trodde han skulle göra så jag tänkte att om jag tar ut honom lite varje dag så kan han ju vänja sej vid människor. :) aww!

Efter att jag hade varit på zoo idag så åkte jag in på köpcentret och gick på apoteket eftersom jag bara hade 3 piller kvar! Sen gick jag in och hälsade på Sussie på babyproffsen och vi gick och kollade på skor på skopunkten och lite sånt innan jag drog hemåt. När jag kom hem så hade ju mamma åkt mot linköping och jag är ensam hemma hela helgen! Och utan hund är jag också så jag behöver inte passa några tider och krångla. :) Gött! Nu blir det duschen och sen ska jag nog hitta på något trevligt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0