Midsommar!

Midsommarfirandet fick bli hos simon i år. :) Vi kastade pil och spelade kubb och grillade. :) Mycket trevlig kväll! Även om jag sög på både pilkastning och kubb! Och grillningen för jag orkade inte äta mer än typ 3 tuggor för jag var redan mätt på sprit när jag skulle äta. :P Men det gör inget ^^ haha. Träffade en liten 10åring när vi spelade kubb för han cyklade förbi oss några gånger så jag stoppade honom och började prata med han. :P Efter ett tag var han omöjlig att bli av med så vi störde oss som fan. :P haha! Men jag lärde honom att han ska köpa moped när han blir 15 och sen när han blir 18 ska han köra volvo och det gick han med på. :P Och så lärde jag honom att Ahlis, Daniel, André och Simon var bögar eftersom dom inte kör volvo. :P haha! Och han bara "jag vet vad bög är, det är när 2 killar är ihop" hahahaha. tönt.

Lite senare på kvällen drog vi till Ahlis och spelade guitar hero. Jag sög på det också såklart. :P Jag ska jämt vara sämst på allt! haha. Och sen gick vi till gaers för Ahlis ville sova eller nåt. Hos garre satt vi och planerade kvällen imorgon och han lagade mat till mej och Christoffer. Väldigt snällt tyckte jag för jag höll på att svälta ihjäl och orka gå till timmys!

Är typ inte bakis idag heller! Värsta lyxen! Men jag fattar inte hur jag lyckades med det för jag drack ju en del igår. Nu ska jag nog krypa ner under det varma täcket med Christoffer som just började snarka. störande. Han sover med öppna ögon också! Det är så läskigt när han gör det.

Gud vilket långt och onödigt blogginlägg! Men det är väl som det brukar vara. Men Emma kanske blir nöjd iaf. :O

Kommentarer
Postat av: emma

jag är nöjd! :D vill också suuuupa haha

2010-06-26 @ 15:07:53
URL: http://takbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0