2 stupid dogs <3

Nu har jag ätit våfflor iaf. Vi gjorde belgiska våfflor idag och fan vad gott det blev men dom är så mäktiga så jag trodde jag skulle spricka. Sen kollade jag lite på 2 stupid dogs på youtube. <3 dom är så jävla coola.

Såg nu att alla mina fiskar har dött också. har bara massa sniglar nu som jag inte orkat bry mej om att ta bort eftersom fiskarna ändå var sjuka. Så jag ska nog städa ur akvariet nån dag och börja om allt igen och jag vet att jag inte ska köpa mina fiskar på samma ställe igen för då kommer jag bara få tillbaka samma skit igen... Så jag ska vara jätte noga nu!

Nu ska jag gå och klä på mej och fixa håret för jag har jus kommit ur duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0