Bakis!

Idag mår jag inte så bra. :P haha... Men jag har lyckats få i mej lite mat iaf så snart ska jag gå ut till bilen och kolla efter mitt körkort och piller och Addes nycklar. :P haha! Hoppas jag hittar mitt körkort iaf för jag har ingen lust att skicka efter ett nytt igen. -.- Och jag hoppas att jag kom ihåg att ta piller igår. :P Men det gjorde jag säkert inte. :P Jag minns typ inget från igår men det blir nog bra.. ^^ Minns iaf när vi var i Glava och sånt. :P Och så minns jag när jag ramlade här utanför och jag har jävligt ont i min rumpa nu. :P

Kommentarer
Postat av: Emma

när ramlade du? haha

2010-03-07 @ 14:31:20
URL: http://takbox.blogg.se/
Postat av: Marri

När du var nere vid källardörren och kollade om din nyckel passade. :P

2010-03-07 @ 14:50:04
Postat av: Emma

just de haha xD jag kommer komma på saker under hela veckan som har hänt ju xD

2010-03-08 @ 11:34:25
URL: http://takbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0