Dagens fundering...

En konstig sak som jag har funderat på är amerikanska toaletter. :P Har dom alltid en högre vattennivå än vi här i sverige eller? Jag vet inte om jag bara har fått för mej det här för att jag sett några toaletter med mycket vatten i på teve. :P Men man får ju alltid se katter som ramlar ner i toaletter och sånt på americas funniest homevideos. Om min katt skulle ramla ner i toaletten skulle han ju bara bli blöt på benen typ. :P hmm.. Och hundar dricker ju alltid ur toaletter också i amerika. :P Min hund skulle nog inte nå ner till vattnet. :P jaja..

Emma! När du åker till USA så måste du kolla hur mycket vatten dom har i toaletterna. :P

Fråga mej inte hur jag kom på det här men men.. ^^ Jag har lite konstiga funderingar ibland. :P Jag borde ha dagens fundering varje dag.. Får kanske göra en sån kategori här på min blogg kanske. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0