Hej bloggen.

Nu kunde jag inte hålla mej från bloggen längre. Så jag tänkte att jag kunde göra Emma glad och blogga lite. :)

Hade en kakelgubbe här nyss. ^^ Det var lite kul. :P Jag kom i t-shirt och kallingar och öppnade dörren. Mamma var ju inte hemma så jag var ju tvungen. ^^ Kändes skumt att stå och prata med han när jag inte hade några kläder typ och luggen står åt alla håll och jag ser allmänt dum ut.. :P

Funderar lite på vad jag ska hitta på på fredagen efter jag har fyllt. :O Måste ju ut både fredag och lördag. :) På lördagen blir det nog rajjens iaf. :) Nån som vill med? ^^

Vill även ut nu till helgen men jag får se hur det blir med det..



Alicia Keys - Try sleeping with a broken heart <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag ska med ut när du fyller år! :D du ska köpa ut åt mig och jag har köpt presentER åt dig idag :D

2010-03-03 @ 22:08:47
URL: http://takbox.blogg.se/
Postat av: Emma

lägg märke till er på slutet i presenter, inte present utan presentER!

2010-03-03 @ 22:10:15
URL: http://takbox.blogg.se/
Postat av: Marri

Woho. :D Jag älskar presentER. :D

2010-03-04 @ 11:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0