lets bowl, lets bowl, lets rock´n´roll!

Igår var Emma här och lekte med mej. :) Hon hade med sej en liten tårta med 20 ljus i som jag fick blåsa ut. :D tihi! katten höll på att bli bränd i dom också för han hoppade upp nästan rätt i tårtan så vi fick panik så jag tog tag i katten som också hade panik och han rev mej i handen så det kom blod! :O Så jag fick ha plåster. :O stackars mej! jag fick Hello Kitty tuggummi och klubba också. :D Och fiskpengar. ^^ sen började vi lägga pussel på 1500 bitar. ^^ Så vi satt med det till halv 11 eller nåt. ^^ Kul att sitta och pilla med det och bara prata en hel kväll. :P

i kväll blir det bowling med folket. :) Ska bli kul att vinna över dom. :D haha.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag förväntar mig en piggelin om du vinner :D fan va jag börjar bli hurtig på att kommentera :P

2010-03-13 @ 12:17:59
URL: http://takbox.blogg.se/
Postat av: Marri

Jodä. :) jag får nog börja kommentera mer i din blogg så jag inte känner mej oförskämd. :O

2010-03-13 @ 12:33:45
Postat av: Emma

de tycker jag verkligen! :D

2010-03-13 @ 14:11:31
URL: http://takbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0