mobilbilder.

La in lite bilder från mobilen igår när jag var inne på bloggen från den. :P Så jäg tänkte lägga upp dom här nu. :)



Jag var tvungen att ta kort på Christoffer och Ahlis när dom grejade med televerkarn för det såg så jävla perverst ut. :) haha! Men dom grejar bara med bilen och inget annat så ni kan vara lugna. :D


Min bäbis med sin fina tomteluva. ^^ han gillar den inte speciellt mycket men jag tycker han är söt i den. :D


Orkade inte vrida rätt bilden i mobilen så ni får antingen luta på huvet eller dataskärmen om ni vill kolla på den :) Det är iaf jag som håller i en kanin. ^^ Den var väldigt söt och snel.


Och emmas voffe Nea. :) Hon syntes iaf i snön här. :P Hon försvann helt på ett annat ställe. ^^ haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0