Nattblogg

Christoffer är förkyld och ligger och snarkar jättehögt i min säng så jag inte kan sova så jag gick upp ett tag och satte mej vid datorn istället. jobbigt när han snarkar så.. Finnsn inte direkt nåt kul att göra mitt i natten heller så jag får väl snart gå tillbaka och lyssna på honom och försöka sova igen.

Var en svväng hos Gaers förut och kollade på film med honom, Christoffer, Daniel, David, ninni, Matte och Andrea. Vi kollade på Old school. En mycket bra film men jag ahr sett den förr. Efter det kollade vi på teve och pratade och sen skjutsade Christoffer hem mej och åkte tillbaka ett tag och sen kom han hit och stärde min nattsömn. Har iaf fått sova 30 min - 1 timme.

Nej nu får jag pallra mej till sängen och hoppas att Christoffer slutar snaka iaf tills jag somnat för sen spelar det ingen roll för jag kan sova med oljud sålänge det inte är när jag ska somna. Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0