olagliga christoffer

Christoffer drog ner till stan med en kompis och gör olagliga saker. :O:O haha... Vi får hoppas att han kommer tillbaka snart. ^^ Men när han försvann så passade jag på att sno hans lilla fis dator. :P Den är så söt. ^^ tihi.

Jag vaknade jätte tidigt idag också! typ halv 9... Och då kunde jag inte somna om för att jag var så himla kissnödig. När jag väl orkade gå upp för att gå på toaletten så var det som vanligt upptaget på "tjejtoan" som jag kallar den. :P haha. Och jag hade ingen ork att gå till andra änden av huset för att gå på den andra toan så jag fick sitta och vänta i en halvtimme eller nåt. :P Det känndes så länge iaf. :P efter att jag äntligen tog mej dit och gjorde mitt så gick jag och la mej och myste med Christoffer igen. ^^ Sen sov vi lite till innan vi gick upp. ^^

Senare idag blir det väl att köpa juice tills ikväll när det blir partey! :D Garre erbjöd sej att köra istället så nu har vi chaufför igen. :) Grymt snällt av han. :D Han räddade min dag idag. ^^ hehe. Vi ska ha televerkarn idag iaf. :) Så vi får nog skoj. Måste köpa pucko i literförpackning också! Jag blev lite avis när Daniel hann prova det före mej. :O Så jag får väl köpa det sen så jag också får vara lika cool som han.

Herregud jag skriver ju dom mest onödiga inläggen någonsin nu för tiden ju!

5 dagar kvar nu också... Glöm mej inte! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0