Oskulden är min!

Woho! Jag får ta emmas bilfylle oskuld idag. :O Hur kan man bo i Arvika och inte haft en riktig bilfylla? :D Längtar jätte mycket tills ikväll iaf. :) Kostade på mej muggar också. :O duktiga lilla jag. :D Har även tränat jätte mycket på wii nyss. :P Jag blev jätte trött. ^^ Så snart blir det duschen och sen fixa iordning mej tills ikväll.. Måste dammsuga massor också! Blir ju grushögar på golvet och i soffan så fort Ballen har varit ute nu ju.. Jobbigt! Hatar slask! Längtar tills sommaren nu bara för att slippa allt grus. ^^ Men jobbigt med värmen. :P



Min nya favoritlåt. ^^ <3

Kommentarer
Postat av: Emma

jag kan allt! har ju inte vart på festivalen heller :P

2010-03-06 @ 15:37:55
URL: http://takbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0