polis

Idag blev det att gå upp tidigt för ett snabbt möte på AME och sen hem och väcka älskling som sov halva dagen typ. :P Sen åt vi frukost och han drog iväg och skulle träna och massa saker och då gick jag ner på polisstationen och kollade om dom fått in mitt körkort och bankkort som jag så smidigt har tappat bort (igen). Men det hade dom självklart inte... Störande.. Men vi får väl hoppas att någon snel hest hittar eller har hittat det och lämnar in det för jag orkar inte skaffa nytt igen... blöö. Får se om jag orkar gå ut på både fredag och lördag till helgen eftersom jag fortfarande känner mej bakis efter lördagens partay. :P Minns typ inget alls från den kvällen så jag drack nog en aning för mycket. :S

Men nu ska jag lägga mej i soffan och feta mej lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0