förlåt för mina synder!

Jag har syndat idag! jag aktiverade min facebook som emma gjorde till mej för ett tag sen! OMG! Måste ju säga förlåt till Daniel också eftersom jag lämnar honom nu. ^^ haha! nej då. Men han var ju typ den enda som jag visste som inte hade facebook förutom jag själv. Fick ta bort lite vänner och sånt som Emma hade lagt till för mej också som jag inte vill vara vän med. ^^ haha. menmen.Såhär kan det gå när man har en deppig dag. Antingen hänger man sej eller så skaffar man fb. Vet inte vilket som är värst faktiskt.

Nu ska jag vänta på att mamma kommer hem med thaimat. Hoppas det är något gott den här gången. ^^

Kommentarer
Postat av: Emma

ha ha ha ha ha ha ha

2010-05-07 @ 04:19:02
URL: http://takbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0