Fredag + Lördag

Igår kväll blev det lite dricka hos Simon. :) Jag, Christoffer, ninni, David och Daniel och Simon och hans kompis som jag har glömt namnet på för tillfället. :) Vi hade jätte trevligt och sen drog vi ner på Rajjens och där fanns det massa trevligt folk. Vi spelade biljard också. Jag har iaf kommit på att jag verkligen suger på det. ^^ Tror ingen säger emot mej iaf. haha! Råkade riva ner Simons öl i golvet också med den jävla pinnen som man puttar på bollarna med. ^^ Så jag köpte en ny till han. Men jag kännde mej ganska klantig när det hände. ^^ Efter rajjens blev det en tur till Timmys och få sej lite mat och sen gick vi hemåt.

Kl 08.15 ringde väckarklockan och då blev det upp och ta en dusch och göra sej klar och åka till kiosken och möta Simon, hans kompis och Ahlis. Sen åkte vi iväg till Arvika car meet och ställde ut deras bilar. Det regnade typ hela dagen så det var lite störande men det var trevligt folk att prata med och många fina bilar att se på så det gör inte så mycket. Och ca 1 minut innan jag var tvungen att åka till Karlstad så slutade det så klart att regna. :P haha. Så himla typiskt! Var iaf i Karlstad på kalas hos min moster Maj-Lis. ^^ Efter det åkte vi hem igen och nu har jag fixat till mej lite inför att åka till Ahlis och grilla i kväll. :) Fullt upp hela dagen, det gillar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0