Kablar

Idag började vi dagen med att åka till Ljudgaragen och köpa lite grejer till Christoffers billjud sen drog vi till Ahlis och Nallis en sväng för Jessica var där och hon hade problem med sitt billjud så Christoffer skulle hjälpa henne med det. Men det gick rätt fort så vi drog till Christoffer igen och började dra kablar i hans bil. Fast jag gjorde ju inte så mycket men jag hjälpte iaf till med sånt som jag kunde. haha. Men men. Kallt var det ute också. Frös hela dagen! vi började dra kablar vid 12 på dagen och blev klara 21.20 så det var en jobbig dag faktiskt. ^^ Sen gick vi in och åt mat och nu ska vi sova. :)

Imorgon ska jag på möte och sen får jag se vad jag hittar på på eftermiddagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0