Konfirmation

Imorse gick jag upp kl 9.00 och mådde inte speciellt bra. Tog en dusch och försökte äta och dricka lite så bakfyllan skulle gå över fortare men det funkade inte för jag mår dåligt än! Sen vid 11 skulle Simon konfirmeras i brunskog. Det var väldigt underhållande i kyrkan speciellt när kören sjöng fel... Eller dom fortsatte sjunga när dom inte skulle det. ^^ Det var massa annat som var roligt också när folk gjorde fel och grejer så jag skrattade så jag grinade i kyrkan. haha. Sen åkte vi hem till dom och åt lite mat och fikade. :) Sebastian och lilla Vilma var där också och alla ville greja med lilla voffen hela tiden. ^^ hon är så söt men efter att jag var hundvakt åt henne så är jag inte sugen på att skaffa en liten valp! Hon är ganska jobbig!

Nu ska jag gå och göra en kopp te  för jag brukar må bättre om jag dricker te när jag är bakis. I kväll blir det chips och mys framför teven. <3 Måste komma ihåg att ta ledigt på torsdag också så jag kan vara med och inventera på babyproffsen och tjäna lite pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0