nycklar

Igår när jag kom hem efter praktiken så upptäckte jag att jag hade kvar nyckeln till mördar anders (en stor teju som alltid attackerar när man ger han mat och sånt) i fickan. Så det var bara att åka tillbaka dit med den. På hemvägen såg jag att det hade blivit en bilolycka och jag är glad att det inte hände 10 minuter tidigare när jag åkte där utan att det var när jag var på väg hem så jag slapp stå i bilkö. ^^ haha. Sen åkte jag ut till Kronan och passade  Bodils hundar och Sebastians lilla bäbisvoffe. :) Hon är väldigt söt när hon är lugn men hon är jobbig. Vid 12 tiden på natten kom Sebastian dit och då åkte vi hem och sen gick jag väl och la mej vid 2 eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0