The Roof

Igår var jag och Christoffer på The Roof och åt mat med Ahlis och Nalli. Ahlis fyllde 21 så Nalli överaskade honom med middag där. :) Det var lite roligt att han inte visste nåt innan. ^^ Jag åt iaf en Kyckling ceasar sallad och dom andra tog oxfilé tror jag. ^^ Efter middagen så åkte vi hem till dom och kollade på Avatar. Jag hade jätte höga förväntningar på den så jag blev väldigt besviken på hur förutsägbar den var och tyckte den var som vilken "krigsfilm" som helst typ förutom att det var coola varelser i den. :P Vet inte vad det är som alla älskar med filmen men men.. Ingen film jag vill se igen iaf. ^^

Idag var jag väldigt seg ur sängen och när jag väl tog mej upp så var jag lika seg ändå. ^^ Så jag har bara segat framför datorn det mesta av dagen och sen åkte vi och kollade på huset som min kusin och hennes pojkvän har köpt. :) Det såg ut att bli riktigt fint men just nu höll dom på att fixa med tapeter och lite sånt. När vi var där kom jag på att jag inte hade stängt mitt akvarium som jag hade öppnat för att släppa ut lite värme innan vi åkte. Så jag fick lite panik för att katten kunde få sej en extra födelsedags buffé men när jag kom hem hade han sovit i mammas säng så jag tror inte ens han visste att det stog öppet. :P Det var ju tur. ^^

Nu ska jag leta upp något att äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0