Uppe med tuppen!

kukelikuu klockan är sju! Eller nåt. ^^ Jag vaknade 7 idag och gick upp och gjorde mej iordning och som vanligt så stressar jag för mycket på morgonen så jag blev ju klar jätte tidigt. :P Inte lite störande. Så nu fick jag tid med att blogga. Hade jätte svårt att bestämma vad jag skulle ta på mej för kläder. :P Jag kommer ju dö av värmen inne hos reptilerna och det. haha.

Igår kväll var jag och mamma och kollade på Sebastians nya lilla voffe. :) Hon var ju så sjukt söt så jag ville bara stoppa henne i fickan och ta med hem. ^^ Men jag skulle nog ge tillbaka henne rätt snabbt också eftersom jag inte orkar med en valp som ska kissa och grejer hela tiden. ^^ haha.

Nu ska jag gå och göra nåt och sen ska jag åka iväg. :) Önska mej lycka till på första dagen på min praktik! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0