Rosa <3

Imorse gick jag upp tidigt och åkte till stallet. Eller halv 10 gick jag upp men det är tidigt för mej. ^^ Sen mockade jag och sånt och gjorde iordning Spök och red iväg till ridbanan. Men han gick inte så bra så jeanette provade att rida lite och sen Mona också men vi fick ingen ordning på det så det blev ingen lektion. ^^ Orkar inte skriva mer om det. förutom att jag nästan frös ihjäl! Så jag gick tillbaka till stallet och gjorde iordning maten åt spök och sen släppte jag ut honom. Sen blev det hem och äta frukost och duscha och lite sånt och sen ner på stan med Melina en sväng. :) Köpte två nagellack på kicks. Ett ljus rosa och ett mörkgrått. :)

Sen blev det hem och äta och måla naglar och nu sitter jag här och drygar. ^^ Funderar på vad jag ska hitta på resten av dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0