Sova?

Kan inte somna. Ligger bara och tänker på massa saker. Gick och la mej tidigt för att inte vara trött på jobbet imorgon men det verkar inte som jag somnar än på ett tag. :( tur att det snöar så jag har något att vara glad för. Undrar om det kommer snöa mycket inatt. Jag hoppas iaf på det :) nu hör jag en bil som gasar massor. Skulle gissa att det är någon som sladdar på tivoliplatsen ^^ vill också ut och sladda nu :d men jag får vänta tills imorgon... Ska bli lite kul att köra till jobbet i snön :) hoppas det är bra plogat så jag inte kör av vägen ^^ passade på att sladda lite i stan förut eftersom det inte var plogat på vägarna :) det var kul. Men nu ska jag försöka sova igen fast jag är mega pigg men kanske blir tröttis snart? Får tanka glada tankar om snö så kanske jag glömmer bort dom tankarna som är i mitt huvud just nu. Natti. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0