Stall

Åkte till stallet nästan direkt när jag hade gått ur sängen imorse och red spök på banan :) gick bra tycker jag men jag blev fort trött eftersom jag är förkyld. ^^ det blev dock inte spök. Hihi. Sen blev det fika som christine hade med sej :) det var väldigt gott tycker jag. Och trevligt med så mycket folk i stallet att prata med ^^ när jag kom hem åt jag sen frukost och sen låg jag på soffan och var slö resten av dagen. Har kollat på idol och grejer nu på kvällen och ätit lite gott till det. Men nu har min hals blivit värre så jag gick och la mej istället. Störande att det ska göra så jävla ont :( dumma hals! Vill ha tillbaka min dator nu också! Saknar den jätte mycket ^^ speciellt nu på helgen när jag ändå bara sitter hemma och är nykter. ^^ men nu orkar jag inte blogga mer från mobilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0