must

På torsdag ska jag rida lektion för Jeanette. :) Ska bli kul fast det är lite läskigt eftersom min kondis inte är på topp direkt. :P haha! Känner att jag kommer typ dö eller nåt. men sammtidigt så hoppas jag hon sliter med mej lite så jag får rejält med träningsvärk. ^^ haha! Ska nog försöka rida imorgon också. Och så måste jag nog köpa ett par vantar som är lite varmare.

Idag har jag städat åt Rupert som jag tänkt göra rätt länge nu ^^ men nu är det klart iaf så slipper jag tänka på det på ett tag. ^^ Han blev nog glad tror jag. Fast han är för det mesta rätt arg. ^^

Nu ska jag fortsätta kolla på film och dricka julmust. Boog och Elliot blev det idag ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0