Bäbisar!!

Idag gick jag upp typ kvar över 5 och gick och duschade och grejer. ^^ Martin var trögare upp ur sängen. det var lite fuskigt. ^^ Runt halv 7 tror jag vi kom iväg iaf. :) Så åkte vi till kungälv och gick på reptilmässa. :) Köpte 2 stycken kungspyton bäbisar. :) en vanlig och en spider! Är helt kär i dom. :) Dom är så gulliga så jag vill pilla på dom hela tiden. Martin köpte en bajskorv. Eller en jätte tusenfoting var det men den såg ut som en bajs. jag köpte även lite tillbehör och sånt till terrariet. :) Passade på när det var billigt på mässa.

Försökte ta lite bilder på bäbisarna lite snabbt men ljuset var värdelöst så det blev inge bra alls men nu kan ju få se suddiga bilder iaf. :) Dom är finare i verkligheten. ^^


Väldigt suddigt men detta är den normalfärgade och det är en hona. :)


Detta är spidern och den är en hane. :)

Är super nöjd med dom. :D <3<3<3

Kommentarer
Postat av: emma

kommer dom få ormbäbisar? :O

2010-10-17 @ 14:06:33
URL: http://takbox.blogg.se/
Postat av: Marri

jag hoppas det. :) Men dom är inte könsmogna förens om typ 2 år. ^^ För nu är dom ju bara ca 3 månader gamla. :)

2010-10-17 @ 15:38:20
URL: http://snoppmarri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0