pinne

Idag har jag inte suttit och fetat mej iaf. :) Var på möte med en gubbe imorse det var bajs tråkigt. Sen åkte jag hem och åt frukost och sen åkte vi till Kronan en sväng. :) Vi gick ut med en hel flock med vovvar. :) 5 stycken hade vi med oss. ^^ gulligt. Vi letade efter en fin pinne till mitt terrarium också. Och det hittade jag fast på gräsmattan inte i skogen. ^^ Sen gick vi in och fikade och lite sånt. Sen gick vi ut och kollade på grisarna och så fick jag lite skiffersten som jag också ska ha i terrariet. ^^

Nu på kvällen började jag med att göra iordning i terrariet i vardagsrummet lite och sen städade jag hela sputniks terrarium och flyttade på det och nu ska jag strax börja flytta på akvariet som ska in på mitt rum. Om jag har någon ork kvar efter det ska jag nog städa åt råttorna också och spindeln. ^^ Annars gör jag det imorgon.

Fan vad jag känner mej duktig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0