skål

Idag har jag varit och kollat på hästen som jag antagligen ska börja rida. :) Han var riktigt fin faktiskt och ska antagligen provrida honom på söndag. :) Hoppas han är så mysig som han ser ut. Efter att vi hade kollat på han så åkte vi till det andra stallet och så kollade vi på när Christine grejade lite och åt massa goda kakor! mumma! hihi. Sen åkte jag hem för jag höll på att frysa ihjäl typ. ^^ Så har duschat och gjort mej iordning lite nu bara och ska väl snart fixa till mej lite till innan vi åker och hämtar Ninni och Malin och sen bär det av till frida. :)

Nu ska jag fortsätta dricka upp min cider och fixa lite hos ormarna innan jag sticker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0