Kris.

Idag när jag var på stan med mamma så råkade jag hitta en jätte gullig kjol som jag köpte. Vill ha den på lördag men jag hittade inget att ha till den så vi åkte akut till Charlottenberg och gick på centret och kollade där men jag hittade inget där heller kräsen som jag är. Martin var med lite också. ^^ Det enda jag köpte var nagellack och strumpor. Eller mamma köpte till mej. hihi.

Fick paket på posten också. :) Ljusrampen till sputniks terrarium! Äntligen. Så nu är det fint hos henne. Måste hitta nåt som tar bort kalket på rutorna inne hos henne också så blir det ännu finare.

Dom hade inte rätt kräm på apoteket i arvika heller och jag orkade inte krångla på centret så jag tar det en annan dag.

Nu ska jag äta nåt och sen kolla teve och sen sova. ^^ Imorgon ska jag till tandläkaren -.- blää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0