väntan på bättre tider.

Jag har så tråkigt och jag längtar massor till 3 saker. :) Först längtar jag tills nästa helg när det är karaoke på Croconilen. :) Ska bli kul hoppas jag och jag ska hålla mej såpass nykter att jag inte sjunger! Jag känner tyvärr mej själv lite för bra och vet att jag är väldigt "bra" på karaoke när jag har druckit lite. ^^ Men så mycket ska jag inte skämma ut mej då!

Den andra saken är Arvikamârten såklart. :) Men vet inte hur det kommer bli iår för vet inte ens om jag har nån att gå med än. ^^ Men det löser sej nog skulle jag tro. Annars går jag ner själv för jag lär ju hitta nån jag känner där. hihi.

Den tredje saken är reptilmässa i kungälv den 16 oktober. :) Där ska jag försöka hitta fina ormar att ha i mitt nya terrarium! Ska bli riktigt kul att se om jag hittar några fina som jag har råd med! längtar jätte mycket.

Jag har lite att se fram emot i mitt arbetslösa liv. ^^ haha!

Idag har jag jobbat på zoo. Var lite svårt att försöka ha ett normalt dygn men jag kom upp imorse. ^^ Efter att jag jobbat klart åkte jag in på apoteket och hämtade piller och sen åkte jag hem och sen har jag bara slappat med täcke och fika i soffan och med teve och dator som underhållning. :) Det är mysigt när man är trött.

Imorgon ska jag till apoteket och kolla efter kräm mot flatlöss. Ska bli kul. ^^ haha. Och nej jag har inga flatlöss. Ska behandla terrariet med det mot kvalster.

Känner att detta blogginlägget blev väldigt långt så nu avslutar vi det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0