gah

Hittade dom perfekta flygbiljetterna igår! Synd att jag inte har pengar förens nästa vecka bara. -.- Vill beställa nuuu!

Alla billiga som jag har hittat har ju haft restider på 18-26 timmar och det känns ju lite jobbigt och dessa var skit billiga och hade restid på 14-15 timmar och det kan jag ju leva med. Kommer ju bli jobbigt men men.

Kom på mitt mål med livet igår när jag skypade med Emma och det är att gå på en "plastmuggfest". Så det ska jag göra annars stannar jag i USA tills jag gjort det! Måste även spela beer pong! Längtar som fan gör jag iaf. Vill åka nu typ fast ändå inte för då har jag ju inga fickpengar så det är ju inte så kul kanske. ^^

Idag ska jag nog köpa spån, städa råttburar och städa akvariet. Kanske städa lite på rummet också om jag orkar. Kul att tillbringa en lördag med att städa... noooot. Men det behövs nu.

Nu får det bli frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0