Idag är ingen vanlig dag...

...För idag är Emmas födelsedag! :D

Grattis Emma. :D Jag har tyvärr inte köpt present till dej än haha men du var ganska sen med min också så jag får lite extra tid på mej tycker jag hihi. Den största presenten får du ju ändå i Augusti :O MEJ :D Du kommer vara så glad när jag kommer hihi.

Bjuder dej på en gammal bild också. (hade bara 2 bilder på enbart dej och det var denna eller en när du blåser upp kinderna som en hamster typ så jag var lite snäll idag på din dag.)


Emma med sin favorit tidning. :D

Kommentarer
Postat av: emma

hurra hurra hurra! :D tackar! :D när fan va de där? kommer inte ihåg haha! Grattis till mig! :D

2011-04-19 @ 17:03:45
URL: http://takbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0