Lördag.

Har varit lite hundvakt idag, duktig som jag är. Så var ute med voffen 2 gånger och kollade på bb med henne. ^^ Trevligt. Sen åkte jag till bolaget för att köpa sprit till Daniel. Känner att jag är på mitt snälla humör idag eftersom jag är så snäll mot alla. Köpte även cider till mej och mamma. Skulle igentligen inte ha några cider alls eftersom jag måste spara så mycket pengar som möjligt inför USA resan. :) Men det fanns massa nya saker som jag aldrig testat så det fick bli 3 cider iaf och jag sparar ju in på blanddrickan idag för jag tar lite random kvarglömda energidrycker som finns i kylen. :) Har ju redan sprit så ikväll ska jag bli full och glad! :D

Har lite sommarkänslor idag så jag har just varit ute med Douglas i shorts och t-shirt och det var varmt såläge jag höll mej i solen i skuggan frös jag lite. Hade mina nya skor första gången också. Älskar nya skor <3

Väldigt vad jag är på bra humör idag! wiie. Nu ska jag mysa med min lilla mini voffe innan jag hoppar in i duschen med en cider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0