BLÄÄÄÄÄÄÄÄ

Sitter här trött som en gris och lyssnar på Timbuktu -.- Inte min musik smak direkt men jag har ju inget val eftersom det är hamnfesten.. Och jag ska ju jobba imorgon så jag sitter här och håller mej nykter och väntar på att klockan ska bli 2 så jag kan gå och få lite sömn innan jag ska upp igen! Går ju inte ens se på teve för att det är så mycket ljud från brygga typ. Störande ^^

Sen skulle jag tro att massa folk ska hem från brygga också så dom kommer skrika utanför här sen. Får skicka douglas på alla fulla fjortisar inatt! GAAH! Jag vill vara ute och festa så jag slipper sitta här och vänta på att få sova! Får väl bli att åka några varv på stan med bilen sen kanske. Men jag är så fattig så vet inte om jag har råd med bensinen hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0