pool

Imorgon tidigt på morgonen så åker vi hemåt igen! :D Jag har sån hemlängtan till Martin och till mina djur nu så jag tror jag dör snart. hatar denna jävla tidsskillnaden också! blää

Idag har vi iaf tagit en snabb shoppingrunda och sen åkte vi och hämtade ungarna på skolan och sen vidare på playdate vid poolen i sean penns gamla hus. Stort fint hus var det iaf! Och nu är vi hemma hos Emma igen.

igår brände jag mej som fan i solen också! Vi var i santa cruz då och låg på stranden och gick lite på boardwalken och så.

Hoppas att ruffles finns i sverige också! jag kommer sakna dom annars. :( Ska försöka packa lite till nu och sen äta chips så kanske vi ska klättra innomhus klättring senare i napa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0