julklappar?

Jag har verkligen ingen aning om vad jag ska köpa för julklappar förutom till djuren för det har jag redan sett ut på djurtillbehör ^^

Jag och Martin var iaf i Arvika idag och kollade efter julklappar där men jag hittade inget kul där. Emma var också med. :) Sen drog vi och åt nyttig mat på amigo. Gott. Men nu får jag nog dra ner på skräpmaten innan jul. hihi. Efter vi ätit åkte vi och hälsade på Sara som har en bebis voffe och jag är så sjukt avis för jag vill också ha en borzoi ju!! Men det får bli när jag inte har Douglas längre för det blir lite väl stor storleksskillnad på dom.

Tänkte försöka storstäda ritas bur imorgon och göra den fin inför julen. :) Då blir hon glad gojja. :D

Nu är jag hungrig. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0