Snart jul. :)

Idag har dagen gått fort faktiskt. :) gött. Vi vaknade sent typ halv 12 och gick upp och rastade och matade hundar och oss själva. Sen blev det en tur till Nesse och hjälpa till med akvariet. Jag kollade mest på dock och klippte tovor på katten :) Sen blev katten arg och då åkte vi hem. ^^ Åt lite mat och spelade lite rayman <3 Sen fick det bli ett besök hos Martins mamma så vi fick duscha och fika lite. :)

Imorgon kommer Mamma hit. :) Då ska vi gå på centret och kolla lite och så måste jag ju visa Djurtillbehör! hihi. Sen ska vi till Martins mamma och äta julmiddag. Blir nog gott och trevligt.

Nu ska jag nog försöka sova lite för jag börjar få huvudvärk och det orkar jag inte med idag. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0