1000

Detta är mitt 1000e inlägg på bloggen. Lite tufft. Får fira det med chips och teve sen. Mamma åkte nyss hon ska ut ikväll så jag ska väl bara vara hemma med hundarna. :)

Där blev det en paus i mitt skrivande för lilla Douglas tänkte bajsa på golvet. Då är det bara att springa ut. hihi.

Minns inte vad jag tänkte skriva om nu efter denna lilla bajs paus. meeen jag kan ju bjuda på en bild från igår på hundarna. Dålig kvalite och så men dom var bara så söta. ^^


Douglas hittade en varm och hårig säng. ^^ Albin var dock inte lika nöjd men jag tvingade honom att ligga still tills jag fått några bilder på det. haha stackars gamla gubben då <3

Kan ju berätta att inatt var det inte roligt att ha valp ^^ Han ville verkligen inte sova och var helt galen i min säng så jag fick inte heller sova. Tillslut fick jag honom att stanna på golvet och då lugnade han sej och somnade i sin lilla söta minisäng. Men sen vaknade jag av att han vaknade (har blivit väldigt lättväckt sen han kom hit) Och så hörde jag honom gå och kissa på golvet och sen kom han och la sej hos mej och sov resten av morgonen.

Tänkte att jag skulle försöka gå ut med båda hundarna sen men troligtvis får jag väl stoppa Douglas innanför jackan för han lär ju inte vilja gå speciellt långt när det är -12 grader ute. stackars liten.

Blev visst ett ganska långt inlägg. Duktig Marri. Nu ska jag gå och leka med Douglas ett tag. Måste få han trött så han vill sova inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0