dåligt av mej

Uppdaterar typ aldrig bloggen längre. ^^ Inte för att det finns någon mening med att göra det heller för jag har ju aldrig något att skriva om och det är ju typ ingen som läser haha! Men emma kanske blir ledsen? :O

Igår skulle jag åka till stallet vid 12 hade jag tänkt så jag åkte mot stallet då iaf. Men det blev en tur till granngården med Melina för hon skulle ha torv så hon utnyttjade mej och min bil lite haha! Sen tillbaka till hennes stall och fixade hö till lilla hesten och sen vidare till "mitt" stall. Red Lüggen och hon red Jerry. Kallt som fan var det så jag typ frös ihjäl! usch! Sen snabbade vi oss i stallet och drog hemåt. Sen hände det inget mer intressant tror jag.

Idag har jag typ inte gjort något alls. tog en lång dusch nyss bara och ska väl gå och föna håret och fixa naglarna nu tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0