Roadtrip!

Nu har jag just kommit hem från min långa roadtrip med Melina. Hon ringde och väckte mej vid 9 typ. Och jag var typ halvvaken då redan eftersom jag sov så jävla dåligt inatt. Så jag segade mej upp och duchade och sånt och blev klar ganska fort. Sen väntade jag på att Melina skulle sega sej klart och sen hämtade jag henne. Åkte till stallet för Melina hade Jerry idag så hon fixade maten och så och jag var duktig och mockade. Seeeen drog vi till melinas mamma och lämnade byxor eller vad vi nu gjorde där? Jag har minne som en stol typ. Seeeen drog vi till Charlottenberg och jag shoppade loss på rusta! Inte varje dag man gör det kanske. Köpte plastväxter, sminkväska, grenkontakt med 6 hål i och lite smågrejs. Har aldrig handlat så mycket på rusta i hela mitt liv! Sen åkte vi över till centret och skulle gå lite snabbt typ. Men det blev rätt länge. Köpte 2 nagellack och ett par blommiga jeans shorts på BIK BOK och ett nagellack på H&M och så åt vi pizza också. På hemvägen åkte vi in och hälsade på Christine på auktion (gick in på tradera för att se om jag stavade rätt. ville bara berätta det) och fikade. Det var gott men jag var lite ledsen i ögat när dom inte hade snickerskakor!!! Dålig stil tycker jag. Sen blev det stallet igen och greja lite med maten till Jerry igen och sen åkte vi för att hämta stina. Men hon var ju redan i stallet så vi åkte i onödan. Tur att det inte var så långt. Var i deras stall ett tag och sen skjutsade jag hem Stina och sen Melina.

jobbigt det var att skriva. Nu ska jag ta av mej ett par byxor eller två inte bestämt mej än. Men det var iaf för varmt att ha två par på sej inne. Nu vet ni. Sen ska jag sätta löv i trädet som jag byggde igår. Lite tråkigt nu med en "regnskog" utan löv. hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0