tisdag

Idag vaknade jag faktiskt typ halv 11! men sen somnade jag om och sov till lite efter 12. Åt frukost och segade tills Melina ringde. Då drog jag till stallet och gosade med missen, kollade när hon red och pratade med Stina. Sen bråkade vi med vindrutetorkare men vi fick be om hjälp till slut. haha Men dom var inge bättre än oss! daaah! Sen tänkte vi bråka med min dragkrok men den sitter på sne fortfarande!! Väldigt störande men den får väl sitta där och se miffad ut då. Skulle verkligen behöva tvätta bilfan också... Någon som vill tvätta min bil för 100 spänn? haha.

Sen åkte jag hem, åt, matade Rupert, duschade och fixade naglarna. Sen satte jag mej vid teven och åt choklad ett tag och matade ormarna. Nu ska jag väl försöka skura rent Sputniks terrarie så jag kan inreda det och flytta tillbaka henne. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0