Blåååååsa

Skypade med Emma förut men jag la på efter ett tag för jag skulle se på film. Märkte att jag hade sett filmen förr och den var inte så bra så jag bara halvollade på den. Sen började jag kolla på en till film som verkade rätt rolig men jag drog iväg och hämtade Melina och Stina istället och drog till Sill där hon och Sara låg på soffan och kollade på film. Var där en liten stund och sen drog vi in till stan igen. Blev stoppad i poliskontroll och fick blåsa och grejer! Tüfft. Sen drog vi till donken och åt lite och satt där och störde oss på norskar tills det stängde då åkte vi till helmia parkeringen och stog där och dryga ett tag och sen körde jag hem Stina och Melina igen. Tänkte ta ett varv på stan ensam efter det men jag mötte bara en enda bil så det var tråkgt och då åkte jag hem och hamnade på sängen med datorn.

är as pigg så jag vet inte vad jag ska hitta på nu men. kanske kollar några avsnitt av bbt eller bumbibjörnarna innan jag sover.

hoppas jag får svar på mitt mejl imorgon! miiiih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0