dröl inlägg ^^

Känns som mina inlägg varit lite oseriösa idag. hihi. Har inget att skriva om nu på kvällen men känner att jag måste uppdatera bloggen i brist på annat typ. Har ju sjukt tråkigt.

Den 20 feruari börjar BigBrother 2011 på TV11! Det måste jag ju bara kolla på. Haha. Var ju lite halft besatt av det förr men nu tycker jag mest det är oseriöst och dåligt men det är ändå kul att kolla på. :)


En annan serie som börjar på TV11 samma datum är Walking dead. Känns ju som en serie för mej tror jag. hihi. Så den tänkte jag också börja kolla på. :) Vilken tv nörd jag kommer bli i februari. haha.


Verkar ju vara väldigt välgjort iaf. :)

När jag ändå skriver om tv så kan jag ju avreagera mej lite på ComHem! dom skickade ut ett brev om att vi ska få lite nya kanaler och grejer och så stog det att dom kommer ta bort VH1 för oss!! Då blev jag lite ledsen i ögat! Det är ju den enda vettiga musik kanalen som finns ju. Dåligt av dom att ta bort den dom kan ju ta bort något annat tråkigt som ändå ingen kollar på. Typ tv4 guld eller nån skit kanal vem kollar på sånt?

Kommentarer
Postat av: Mannen myten legenden ELIASSON

Tv4 guld är ju en bra kanal. Fullt med gamla klassiska serier där ju.

Zombien på bilden dör för övrigt i första avsnittet. Det är en gripande och ledsam scen

2011-01-20 @ 10:58:46
URL: http://josef fritzel är oskyldig.nu
Postat av: Marri

HAHA! Tv4 guld är alltså för gamla människor! hihi jag som är ung håller mej till disney channel jag!

2011-01-20 @ 17:30:54
URL: http://snoppmarri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0