dumma is och snö!

Mamma hade besök av en kompis och hennes barn förut och jag orkade inte vara hemma när det var fullt med barn i lägenheten så jag drog ut och körde bil ett tag och sen åkte jag till Melina. Där skulle jag fickparkera och det gick åt hellvete för jag körde fast så jag står snett som fan med ett hjul på trottoaren osv och där får min bil stå ett tag. haha. Får se om någon kan dra loss den imorgon eller nåt. men men. Var iaf med Melina och Stina först och Melina sminkade mej och grejer och sen kom Sara, Sill och hennes lammkött dit också och då blev det rena hönsgården där inne för jag, Melina, Sill och Sara pratade i munnen på varandra hela tiden och dom andra "småbarnen" fick sitta tysta haha. Men dom får skylla sej lite själva eftersom dom inte tar för sej och avbryter oss haha.

Efter ett bra tag med kackel så blev jag och Melina hungriga så vi och stina drog till donken och åt mat och sen åkte vi runt lite på stan i snön sen hem till Melina igen och gjorde fruktsallad och kollade på halva Beerfest. braig film det. Sen var jag trött och drog hem och nu är jag pigg igen haha.

Nu får jag snart skrivkramp eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0