hest+bebis

Gick upp ur sängen runt 13.00 idag och åt frukost. Sen la jag mej i sängen en stund igen och pillade på datorn och sen fick det bli en dusch. Sen åkte jag till stallet och blev barnvakt typ. Så jag och lilla bebis var ute och gick på stallplan och sen försökte han sopa i stallet vilket han inte är så bra på lilla sötungen ^^ Sen gick vi tillbaka till ridplan och då blev han lite grinig så då gav jag tillbaka honom hihi. sen plockade jag bort bommar och lite sånt och sen stre jag i stallet med Melina och Stina ett tag innan jag åkte hem. Ska leka med Melina ikväll igen så det blir väl en till tur till stallet och sen hem till henne och så ska hon dröla med smink och grejer på mej.

Om ni har tur kanske jag lägger upp bilder annars kommer det nog bilder på Melinas blogg. Måste köpa nytt smink också för nu måste jag börja sminka mej för jag tycker min hy är bajs och så börjar jag ju se gammal ut nu haha. Har lite åldersnoja nu när jag snart fyller 20 igen. hihi.

Nu ska jag klippa klorna på Ballen och sen vänta på mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0