shopping

Jag och melina har sääämst minne i världen typ. Var på stan med henne förut efter att vi hade lekt klart hemma hos henne. ^^ Köpte smink, nagellack och sminkborttagning. Käns inge bra i plånboken haha. men man får tänka positivt nagelacken kostade bara 12.50 styck! :D Allt jag köpte gick på över 500 spänn iaf men jag tänker inte ta reda på hur mycket över. ^^ Hatar att köpa sånt ju.

Måste bara skriva att jag stör mej som fan på den nya halebop reklamen!! Jävla sepe som sjunger någon dålig sång om halebop ju. Och jag HATAR HENNE! Så varje gång hon kommer upp på teven så stänger jag eller mamma av ljudet eller byter kanal för ingen av oss klarar av att höra på henne. haha!

Försökte lägga upp henne på bloggen men det funkade inte så jag gör det senare. ^^ Eller så är hon så sjukt störande så min blogg inte vill ha henne här bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0