släktkalas/träningspass!!!

Nu har jag just kommit hem från kalaset för min moster. Först åt vi mat och fika och sen dansade jag och Pernilla just dance 2 i säkert en timme eller nåt! Jag är helt jävla slut iaf. Sen pratade vi om träning och då stog jag och höll 2kg vikter med armarna rakt ut i över en minut och det var inte lätt eftersom mina armar var helt döda efter allt dansande. haha. Sen gjorde jag en armhävning!! Har aldrig klarat det förut haha. Alltså en riktig inte på knä eller nåt kärringaktigt för det kan jag ju. hihi. kommer ha träningsvärk imorgon skulle jag tro. ^^ inte alla som får träningsvärk av att gå på släktkalas? haha.

Nu ska jag vila och sen sova typ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0