Söndag

Idag har det väl inte hänt mycket. Lekt med Martin sen var jag i Kronan hos Mamma som passar hus och åt mat och hjälpte till att mata hundarna vilket blev lite kaos för när vi skulle säga det magiska ordet "varsågod" så knackade det på dörren. Så det blev lite kaosigt. Men det gick det med haha. Sen åkte jag hem. Sen jag kom hem har jag bara suttit och kollat på The big bang theory och ätit lite mackor och druckit must. Mer än så har det inte hänt idag.

Imorgon ska jag leka chaufför åt Sill. Sen ska jag väl sitta hemma och tråka igen. ^^ Är ju ensam hemma tills på torsdag så får väl köpa mej lite chips eller nåt och mysa med katten och en film. Tur att jag har 9 liter must hemma iaf. ^^ Eller nu är det väl 8 typ. Får se om det finns must kvar på torsdag när mamma kommer hem. hihi älskar must <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0