sparkmannen

Igår hade jag en rätt dryg dag hemma och sen på kvällen var jag hos Hanna en sväng och kollade på film men jag missade hela filmen typ p.g.a att vi bara satt och stre genom hela skiten. ^^ men filmen verkade rätt dålig ändå så det gör iget. :) Sen ville Melina att jag skulle dra med dom ut så då gjorde jag det. det regnade och frös till is på vägarna så när jag satt i bilen och pratade med Tommy så kom jag på värsta super smarta ideén (stavning?) om att man kunde åka spark ner för den långa backen på jakobsgatan! "men vem har en spark mitt i stan" ehm.. Några minuter efter vi hade pratat om spark åkning där så kommer en gubbe på spark och åker ner för backen!! Vad är oddsen?! hmm.. Jag ville gifta mej med honom men vi hittade honom tyvärr inte så jag förblir ogift ett tag till antar jag.

Sen drog vi på rajjens och var där ett tag och pratade med lite trevliga folk och sånt. Sen blev det tidigt hem. Satt vid datorn några timmar innan jag sov.

Vaknade imorse och mådde rätt bra eftersom jag inte drack så mycket igår. men så vände jag mej i sängen och sen var det bara upp och spy. Hade dock inget att spy upp så det var bara jobbigt. Och jag vet inte varför jag spydde heller för jag var ju knappt ens bakis. :S skuuumt. Sen blev det slödag och pizza och lite sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0