taxi

Gick upp tiiidigt idag! Hämtade Sill vid halv 9, tankade och skjutsade henne till Karlstad. Var en bilolycka på vägen dit också. En saab som låg på taket i skåre. Hade precis hänt när vi åkte förbi. När jag kom dit på tillbakavägen stog det ambulanser, brandbil och poliser där typ kaos. Åkte in i skåre och köpte mat till råttorna och sen åkte jag hem och la mej på soffan och kollade på big bang theory och somnade. Vaknade vid 16 tiden och störde mej på att jag råkade sova bort typ hela dagen.

Nu funderar jag på att laga mat. Men jag vet inte vad jag ska laga för nåt. Kanske bara blir varma smörgåsar. ^^ Jag är ju lite lat. Imorgon åker jag till mamma och äter tror jag så då slipper jag laga mat då med.

På onsdag ska jag pröva att rida Jerry också. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0